Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

Metamorfoza LadyNianiusia

Oto moja pierwsza metamorfoza na życzenie LadyNianiusia .



Przed : Wyglądasz bardzo ładnie, makijaż masz niczego sobie, ale jednak fryzura mi się nie podoba . W końcu musiałam się czegoś przyczepić :P
Mój styl jest raczej łagodny, więc też nie pochwalam zbytnio mocnego makijażu , ale podziwiam Cię za pomysłowość .






















Po : Postawiłam na elegancję, która kryje się w pewien sposób we fryzurze.
Na usta nałożyłam różową pomatkę i błyszczyk , a policzki musnęłam brązowym pudrem.Oczy jednak zdecydowałam się podkreślić . Może nie jest to dzieło sztuki, ale mnie się podoba :))


















Strój

Przed : Wyglądasz bardzo ładnie, ale jak już podkreśliłam wyżej lubię elegancję i łagodne kolory . Moim zdaniem twój strój Ci pasuje jak masz swój stary makijaż , ale nie widzę nowej twarzy w takim stroju, toteż trochę go pozmieniałam :))

































Po : Stworzyłam stylizację z bardziej stonowanymi barwami ubrań , jednak nie umiałam się powstrzymać i dać Ci butów na koturnach . Kocham je :P
Moim zdaniem bardzo Ci pasują spódnice, więc mądrze wybierasz ubierając je :))


































Lepiej przed , czy raczej po ?
Może coś byście zmienili ?
Piszcie , czy się podoba :)

piątek, 23 listopada 2012


Kolejną dzisiejszą niespodzianką na stardoll jest ukazanie się nowej kolekcji Doth :) 
Nowa kolekcja jest nawet dobra, ale jednak chyba nic z niej nie kupię . Są w niej trochę dziwne kolory, ale jakoś ujdzie. 
A wy coś z niej kupicie ?
 Może coś wam się podoba ?
Piszcie :))



Promocja

Oto dzisiaj przyszła Wam  wiadomość o promocji , która brzmi : 3 za 2 :))
Dotyczy ona wszystkich sklepów oprócz limitowanych . Zastanawiam się, czy będzie takich niespodzianek więcej :) Jeśli macie stardollary lub starmonety, to ziuuu na zakupy :)) Ale wciąż się zastanawiam, czy to nie podpucha, czy nie wyjdzie zaraz coś limitowanego ?





Jest to bardzo fajny pomysł ze strony adminów . Pewnie skorzystam  z takiej okazji. A wy skorzystacie ?

czwartek, 22 listopada 2012

Nowość

Na stardoll już pojawiła się nowość :)
Jest to bluzka z golfem i z bardzo odważnym wzorem.
Oto ona :



Pochodzi ze sklepu Miss Grant . Osobiście mnie nie podoba się aż tak bardzo, ale wzór mnie zachwycił, gdyż bardzo lubię takie wzory .
Piszcie , czy się podoba i czy kupicie.
Ja nie kupię xdd
Heloł :))
Dzisiaj postanowiłam się zabawić i stworzyć prostą stylizację ;p
Oto ona :


Użyłam :
- sukienka : It Girls
-rajtuzy : Star design
- buty : Fallen Angel
- pasek : Apres Ski 

Piszcie , czy się podoba, i czy ją wykorzystacie ( stylizację ) 
Miłego dnia i do następnego posta :))



środa, 21 listopada 2012

Pomysł na makijaż

Przyszła mi wena i postanowiłam stworzyć zwyczajny, ale ładny makijaż .







Użyłam tego :




A oto instrukcja makijażu oka :

1.Pomaluj połowę oka białym cieniem.



2.Drugą połowę oka pomaluj fioletowym cieniem z Luxa , tak aby cień nachodził lekko na biały .



3.Nałóż tusz ( ogranicz się tylko do tylnych rzęs )


4. Pomaluj oko eyelynerem , tak aby nie wystawał poza nie .


Usta pomaluj zwykłym błyszczykiem ( wcześniej możesz nałożyć jakąś szminkę ).





Policzki muśnij lekko pudrem takim jak poniżej lub innym odcieniem



Piszcie , czy się podoba, bo nie jestem pewna, czy robić nowe posty tego typu xd
Do następnego posta :))

Witajcie :)
Jak już zapewne zauważyliście dzisiejsza nowość na stardoll to biało - różowa bluzka. Nie jest ona taka zła , ale mogła być lepsza. Myślę, że nie zdecyduję się na kupno, gdyż brak mi środków, a po drugie, to mi nie przypadła do gustu.
Z lekka kiczowata , ale jest nie najgorsza .
A co wy o niej sądzicie? Kupicie ją ?
Piszcie :))

wtorek, 20 listopada 2012

Witam :))

Moi kochani !
To mój pierwszy blog , więc się postaram jak najlepiej go prowadzić :)
Może się najpierw przedstawię :
Mam na imię Magda
Mam 14 lat
Lubię modę ,no i oczywiście stardoll ;p
Jeżeli chodzi o kontakt ze mną w świecie stardoll, to oto mój nick : FairyMadzialena
Myślę , że to chyba na tyle, a pod spodem zobaczycie zdj. mojej dollki :)) To do następnego posta :*